פיתוח דפי נחיתה
שמו של דף הנחיתה הולך לפניו, כנכס הדיגיטלי הבסיסי באמצעותו תוכלו להגדיל את התנועה בעסק שלכם ולייצר יותר לקוחות ורכישות.
אחד המוצרים שאנחנו הכי אוהבים לפתח וליצור ב-Queen Media, הוא פיתוח דפי נחיתה.
אנחנו מאמינים ביעילות שלהם, בתוצאות שלהם, ובתנועה שהם מייצרים לעסק שלכם. אז בואו נדבר על דפי נחיתה, מדוע הם מועילים לעסק שלכם, ומה חשוב שהם יכילו, למקסימום תוצאות.
מוכנים? מתחילים.
הבסיס: יצירת המרות
בואו נבין רגע מה זאת המרה, כי זה מושג שמדברים עליו הרבה בהקשר של דפי נחיתה, ולא כולם מכירים ומבינים את הפירוש.
אחת המטרות של דף נחיתה היא לגרום ללקוח להשאיר פרטים ליצירת קשר, הורדת קובץ, להתקשר לבעל העסק ועוד.
הפעולה הזו נקראת המרה, מכיוון שהיא בעלת פוטנציאל להמיר את הפעולה של השארת הפרטים, ההתקשרות וכו', לפעולת רכישה בפועל.
חשוב לזכור שההגעה לדף נחיתה אינה מקרית ברוב המקרים, אלא מתרחשת בעקבות חיפוש הגולש אחר מוצר או שירות מסוים, לאחר עבודת פילוח רצינית שנעשתה מהצד שלכם.
דף נחיתה מציג עיצוב שמותאם למוצר או לשירות שבו מתעניין הגולש, אלמנטים נוספים שמניעים את הגולש לפעולה, אפשרות להצטרף לתפוצה, אפשרות להשאיר פרטים ונציג יחזור טלפונית, ועוד.
אחד החלקים החשובים ביותר בדף נחיתה מעבר לעיצוב ולניראות הוא התוכן. הדף צריך לכלול מסרים קצרים, ענייניים, ממוקדים, אשר יגרמו לגולש להשאיר פרטים או לבצע פעולה אחרת.
תוכן שיווקי מנצח
החשיבות של העיצוב היא גדולה, אבל גם דף נחיתה שנראה מיליון דולר, אם הוא לא מעביר את המסר בצורה ממוקדת לגולשים, מפספס את העניין, ובגדול.
חשוב שהתוכן יהיה קצר, ממוקד, עונה על השאלות הנכונות, ובנוי בצורה היררכית חכמה:
- כותרת ברורה
- כמה מילים על החברה/ אודות קצר
- מה הוא המוצר / השירות והתועלת שלו
- למה כדאי לקבל את השירות הזה או המוצר הזה דווקא אצל בעל העסק
- אם יש אפשרות תמיד טוב להוסיף ביקורות חיוביות (נפרט על כך בהמשך)
- תיק עבודות/ הוכחות של לקוחות מרוצים
- ולסיום, הנעה לפעולה, באמצע ובסיום העמוד.
בחרנו בדוגמא לדף נחיתה מרשים, של יוסף גבות
שכולל את כל האלמנטים שאמורים להיות במבנה אידיאלי של דף נחיתה איכותי-
כותרת חכמה הפונה לקהל היעד, תועלות והנעה לפעולה חזקה בסוף:
האתר של כנרת ברקוביץ' שהיא אדריכלית ומעצבת פנים מומחית, משלב צילומים ברמה גבוהה, ותמונות אותנטיות, שמעוררות בגולש את תחושות האמון והבטחון בבעל העסק:
מילה לגבי העיצוב
מיהרנו להדגיש את החשיבות של התוכן מעבר לעיצוב, אבל גם העיצוב כבודו במקומו מונח.
לעיצוב יש משמעות אדירה לא פחות מהתוכן, וחשוב להשקיע בו ולתכנן אותו בצורה מדויקת ומקצועית.
העיצוב מתייחס לצבעים, לגופנים, לגודל הכותרות, למיקום התמונות, כל אלו חייבים להיות מדויקים, מושלמים, מעוצבים ברמה גבוהה, כדי להעביר את הרושם שאתם רוצים להעביר לגולש שהגיע לדף הנחיתה: אני רוצה לקבל פרטים נוספים על המוצר הזה / אני רוצה לרכוש את המוצר הזה.
לתמונות יש חשיבות אדירה, וללא תמונות העיצוב ואפילו התוכן יוכלו לבצע עבודה חלקית בהשגת לקוחות חדשים.
אם מדובר במוצר מסוים, חשוב כמובן להראות אותו באמצעות צילום מקצועי ברמה גבוהה. אם מדובר בשירות שלא ניתן לצלם, חשוב להוסיף לעיצוב תמונות אשר ממחישות את הצילום הזה.
לדוגמא, אם מדובר בשירות של קואוצ'ינג, מעבר לתמונה או תמונות של המאמן האישי עצמו, כדאי להוסיף תמונות של ההרגשה שמקבל הלקוח בסיום האימון או התהליך, לראות פרצוף שמח או מישהו עם ידיים מושטות מעלה, זה יכול להיות גם פרח או ציפור או חיה אחרת, יש המון אפשרויות שיעבירו את המסר שתרצו להעביר, כשמדובר בשירות שלא ניתן לצלם ישירות.
מומלץ שהתמונות יהיו "מקומיות" ויזכירו לגולשים את עצמם, ולא תמונות אמריקאיות או אירופאיות, אליהן יש סיכוי שהגולש פחות יתחבר.
קישור למידע נוסף וסרטוני וידאו
אומנם כדאי שדף הנחיתה יהיה קצר וממוקד, אבל אחד היתרונות שלו הוא שתוכלו להוסיף קישורים לסרטוני וידאו אשר מציגים את המוצר,
או מסבירים על השירות, על מנת לתת לגולש אפשרות להרגיש טוב יותר במה מדובר.
החשיבות של עדויות וביקורות חיוביות
גם אם דף הנחיתה שלכם קצר, חשוב מאוד שהוא יכיל ביקורות חיוביות או קישור לעדויות חיוביות של מי שרכש את המוצר או השירות שלכם.
מידת האמינות שזה מייצר היא גבוהה מאוד, ועם כל הפרסום שיש היום ברשת, אנשים רבים בעיקר בודקים מה אנשים אחרים כתבו על המוצר או השירות, בכדי להחליט האם לרכוש או לא.
וידאו מצולם של לקוחות ממליצים הוא כלי עוצמתי מאוד, צילומי מסך שמראים כמות עוקבים ברשתות החברתיות, וידאו מתוך תוכנית טלוויזיה שהשתתפתם בה, צילומי מסך של ביקורות כתובות, כל אלו יעזרו מאוד להוכיח לגולש כמה המוצר או השירות שלכם אמינים, וזה חלק חשוב מאוד מהרכישה.
דוגמאות טובות ניתן לקחת מדף הנחיתה של יוסף נבות, בו משולבות בצורה חכמה עדויות וביקורות חיוביות:
מדידה ומעקב אחר המרות
צוות Queen Media מאפשר לכם להקים דפי נחיתה, הכוללים כלי מעקב שיאפשרו לכם למדוד אלו קמפיינים מוצלחים יותר.
- הטמעת קוד המרה – אנו מטמיעים קודי המרה של גוגל אנליטיקס או פיקסל של פייסבוק. זאת, כדי ליידע את מערכת הפרסום מהיכן בדיוק הגיעו הלידים.
- ביצוע - שיפור יחסי ההמרה באמצעות שינויים בתוכן או בעיצוב דף הנחיתה כדי למקסם את השיווק של המוצר או השירות שלכם.
לסיום, כמה טיפים חשובים לעיצוב דף נחיתה מנצח
בחירת הצבעים במיתוג המותגים הגדולים, היא כלל לא רנדומלית. שמתם לב שפייסבוק בחרה בצבע הכחול וקוקה קולה למשל, בצבע האדום?
לכל אחד מהצבעים, תאמינו או לא, יש כוח פסיכולוגי להשפיע על הגולש באופן לא מודע כדי להניע אותו לרכוש את המוצר או השירות שלכם.
ניתן להעזר בצבעים מתאימים באזורים שונים בדף הנחיתה, כדי להניע גולשים לפעולה.
למשל, שילוב של שחור, אפור ולבן, יחד עם כפתור הנעה לפעולה בצבע ירוק בולט מאוד, משקף לגולש שקיפות ואמינות.
הצבע הכחול הכהה - נמצא בשימוש בחברות מובילות בארץ ובעולם, והוא ידוע כצבע המשדר אמינות ובטחון.
הכחול הבהיר לעומת זאת, משדר רוגע ושלווה.
הצבע הסגול יכול להשתלב נפלא בדפי נחיתה העוסקים בתכנים נשיים, אולם כאשר אתם משווקים לגברים ונשים כאחד, השאירו את הצבע הסגול מחוץ לתמונה.
ומה לגבי כפתור הנעה לפעולה? יש כמה צבעים שידועים כמניעים לפעולה במיוחד למשל: כתום, אדום, ירוק וצהוב.
שלבו את הצבעים הללו בתבונה בדף הנחיתה שלכם, כדי לסייע לגולשים לזוז ממקומם ולבצע את הפעולה הרצויה.
פיתוח דפי נחיתה עם Queen Media
קמפיין המבוסס על דף נחיתה הוא כלי יעיל מאוד, אם הוא נבנה במקצועיות מהצעד הראשון ועד לאחר הצעד האחרון.
אנחנו ב- Queen Media אוהבים לתת דגש על הפרטים הקטנים, לשאול את השאלות הנכונות,
ולקבל מכם את כל המידע שחשוב על מנת לבנות דף נחיתה מנצח, שמביא תוצאות!
רוצים לבנות דף נחיתה איכותי שמייצר המרות?
צרו קשר עכשיו ונציג יחזור אליכם בהקדם עם כל הפרטים