בניית אתרים לעסקים – שאלות ותשובות נפוצות

מדוע חשוב לבנות אתר לעסק?

  • כדי לעניין לקוחות פוטנציאלים, לתת להם מידע נגיש ונוח, לחשוף אותם אליכם בצורה הטובה ביותר.
  • כדי למשוך רק את הלקוחות שאתם רוצים ולא את אלה שלא.
  • כדי להגיע לאנשים שעדיין לא שמעו על העסק שלכם.
  • כדי להישאר רלוונטיים בתודעה.
  • אתר עסקי זו דרך נהדרת להיות זמינים ללקוחותיהם מעבר לשעות העבודה.
  • כי אתר האינטרנט שלכם החליף כבר מזמן את כרטיס הביקור המסורתי.
  • כי אם אין לכם אתר עסקי, אתם פשוטו כמשמעו, לא קיימים.

שנמשיך?

מהן העלויות של בניית אתר לעסק שלי?

מספר התשובות לשאלה הזו הוא בערך כמו מספר האתרים העסקיים ברשת, והתשובה היא: תלוי. המחיר עבור בניית אתר עסקי עשוי לנוע מ-0 ₪ כאשר מדובר באתר שעיצבתם בעצמכם בדומיין חינמי דוגמת Wix, לזנק לכמה אלפים כאשר מדובר לא רק בבנייה אלא גם עיצוב אתר עסקי, ולהגיע למחירים בני חמש ספרות של 50,000 ₪ ואף יותר במקרים של אתרים מורכבים במיוחד, למשל כאלה שמצריכים תפעול בכמה שפות או פיתוחים מיוחדים.

כיצד מאפיינים את בניית האתר העסקי?

איפיון טרם בניית אתר עסקי יסייע לכם למפות את האתר שאתם רוצים לבנות דרך שאלות מיקוד. כפי שאולי כבר נוכחתם בעצמכם לא כל בעל עסק, ולא משנה עד כמה הוא מוכשר וידען בתחומו, יודע גם להגדיר בבירור את האתר העסקי הנדרש לו. לצורך כך מומלץ שתיפגשו עם בונה אתרים מקצועי, וכמו שעטיפה של ספר אמורה לרמז על התוכן שלו, כך גם האתר שתקימו אמור לאותת לקהל היעד שלכם. למשל, אם מדובר בעסק צעיר ועכשווי עבור דור המילניאלז, חשוב כמובן שגם העיצוב והשפה שתשתמשו בהם באתר יותאמו עבורם, בעוד שאתר שמבקש לשדר אמינות ומכובדות יבחר בצבעים ובשפה סולידיים יותר.

לא בטוחים? לפני הפגישה עם בונה האתרים כדאי שתיקחו קצת זמן לדפדף באתרים של עסקים דומים לשלכם כדי להתרשם ולראות מהם הכלים שהם משתמשים בהם כדי לשדר את “האני העסקי” שלהם.

חווית משתמש – מדוע חשוב להתייחס אליה כאשר בונים אתר עסקי?

חווית המשתמש, או בשמה המקוצר UX, מתייחסת למכלול החוויה שמעניק האתר שלכם למי שנכנס אליו: הממשק, העיצוב, האסטרטגיה העסקית שלכם ואפילו ההיבטים הרגשיים שהאתר מעורר בכם.

ויקיפדיה מגדירה את חווית המשתמש כמבוססת על חמישה מרכיבים:

  • שימושיות – קלות התפעול של האתר
  • אסתטיות – אותו מרכיב חמקמק וכל כך חשוב שדיברנו עליו בסעיף הקודם
  • תנועה ואינטרטרציה – שימוש באנימציה כדי לתת תחושת זרימה
  • אמינות – כמעט מיותר לציין, ובכל זאת – המנעו מהטעיות מכוונות ובידקו את עצמכם כמה פעמים כדי לוודא שלא נפלו באתר טעויות בתום לב
  • נגישות – על האתר להיות מותאם לאופן בו המשתמש מחפש מידע

כל אחד מהמרכיבים האלה הוא קריטי בעת בניית אתר בכדי שיהיה מזמין, אמין ונגיש.

אתרים שגוגל אוהב – בניית אתר עסקי עם תשתית קידום אורגני

אז איך בונים אתר לעסקים שגם קורץ לקהל היעד שלנו, גם מכיל פירוט של השירות שאנחנו מציעים וגם יהיה בראש רשימת התוצאות בחיפוש?

כדי לעשות את זה נכון, צריך קודם כל לדעת איך עובד מנוע חיפוש קטן שאולי שמעתם עליו בעבר, גוגל. גוגל מתוכנן לתת לגולש את התשובות הטובות ביותר לשאלות שלו. כלומר, כדי שדווקא העסק שלכם יהיה זה שעולה בתחילת רשימת התוצאות, על האתר שלכם להציג תוכן איכותי ומקורי. כן, גוגל מסוגל לזהות אם מדובר בתוכן איכותי או בסלט מילים, וגם – אם מדובר בתוכן שלכם או בטקסט שהועתק מאתר אחר.

כמה נקודות חשובות:

  • הקפידו על שימוש נכון במילות מפתח – האינטרנט מתפוצץ מרוב מדריכים כיצד לבחור במילים הנכונות לאתר
  • ודאו שהאתר שלכם יושב על מערכת ניהול טובה, כזו שגוגל אוהב לעבוד איתה.
  • חשוב שהאתר יפעל במלואו בכל אחד מהדפדפנים הקיימים, וכן במובייל.
  • גוגל אוהב מאוד אתרים עסקיים שמכילים קישורים לאתרים אחרים, דבר שמבחינתו מקביל להמלצה. זו ההזדמנות שלכם לעשות נטוורקינג עם עסקים (אמינים!) בעלי עיסוק משיק או משלים לשלכם וליזום איתם שיתופי פעולה שתוכלו לכלול באתר שלכם.
  • אם לסכם את כל הנ”ל – בחרו איש מקצוע אמין ואיכותי שידע לנווט אתכם בג’ונג’ל הסבוך ולבנות לכם אתר מושלם.

מה הצעד הבא לאחר בניית אתר עסקי?

עכשיו ממשיכים לתחזק את האתר. בתקופה הזו של שינויים מהירים, חובה להישאר עם היד על הדופק. לכן, לא רק שאפשר להכניס שינויים באתר המוגמר, אלא אפילו מומלץ ורצוי לעשות זאת לעתים קרובות, גם כדי לדאוג לנראות גדולה שלכם וגם כדי לוודא שהתכנים שהעליתם הם הכי רלוונטיים שאפשר. גם כאן אנשי המקצוע נכנסים לתמונה, כדי להמשיך ולתחזק את האתר בצורה הטובה ביותר.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.