מלכת המדיה

פרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית

פרסום ברוסית, שיווק ברוסית, קידום ברוסית

אפיקי הפרסום ברשת הינם מגוונים ומאפשרים להגיע לקהל יעד ממוקד, אולם לא כולם דוברי השפה ולכן עסקים רבים מפספסים נתח שוק גדול. הקהל הפופולרי ביותר שניתן לפנות אליו בשפת האם שלו הוא הקהל הרוסי הנחשב לצרכן נאמן. בישראל חיים כ- 1.5 מיליון תושבים דוברי רוסית, מדובר בכ- 17% מכלל האוכלוסייה המפגינים גישה חיובית כאשר פונים אליהם בשפתם.

מלכת המדיה מתמחה בפרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית על ידי פנייה ממוקדת לקהל זה. צוות מנהלי הקמפיינים של החברה מכיר היטב הפוטנציאל הטמון בקהל זה, ומאפשר לעסקים שאינם פונים להקל זה להגדיל את רווחיות העסק. רק נציין שכיום עסקים ומשרדי פרסום אינם פונים לקהל הרוסי בשל חוסר הזיהוי הפוטנציאל או בשל היעדר בקיאות בשפה הרוסית, כך שמדובר בהפסד של ממש.

כל היתרונות בפרסום בשפה הרוסית

בידול על פני מתחרים – פרסום ממוקד לקהל הרוסי מייצר בידול משמעותי על פני המתחרים, כך שקהל היעד יקבל פרסומים בשפה המתאימה לו.

פלחי שוק חדשים – זוהי בהחלט הזדמנות מצוינת  להגדיל את פלח השוק ולהגיע ללקוחות חדשים. רק נציין כי היעדר התחרות מאפשרת לכל עסק להגדיל את המכירות.

העדפות של הקהל – הקהל הרוסי מעדיף לבצע חיפוש שירותים או מוצרים בשפה הרוסית, ולכן הפרסום יופיע במקומות בהם הקהל נמצא כגון אתרים ייעודיים לקהל הרוסי, בגוגל וברשתות חברתיות.

אין צורך לשנות את מערך המכירות – הקהל הרוסי מעדיף לחפש מוצרים או שירותים בשפה הרוסית, אך מנגד הוא מצפה ששיחת המכירה תהיה בעברית.

חשיפה באתרים רלוונטיים – הפרסום נעשה בנישות הרלוונטיות לקהל היעד כגון ברשתות חברתיות, קידום בגוגל ועל ידי הצגת באנרים באתרים ייעודיים לקהל הרוסי.

עלויות אטרקטיביות – עלויות הפרסום באפיקי המדיה שונים כגון פייסבוק וגוגל הינם זולים באופן משמעותי ביחס לפרסום בשפה העברית, וזאת בשל בגלל היעדר תחרות, ולכן מדובר בהזדמנות נהדרת לחשיפה נוספת וזולה יותר.

רוצים לחשוף את העסק שלכם לקהל נוסף ואיכותי? פרסום וניהול קמפיינים בשפה הרוסית היא בהחלט דרך נהדרת שתאפשר לכם להגיע רחוק. לייעוץ עם מומחי הפרסום של מלכת המדיה השאירו פרטים או התקשרו אלינו עכשיו >>>

דילוג לתוכן