מלכת המדיה

שיווק דיגיטלי

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים – שאלות ותשובות נפוצות מדוע חשוב לבנות אתר לעסק? כדי לעניין לקוחות פוטנציאלים, לתת להם מידע נגיש ונוח, לחשוף אותם אליכם בצורה

קרא עוד »

מהו שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הינו תחום שיווק מרכזי, הכולל כלים חדשניים לעומת תחום השיווק המסורתי כגון עיתון, פלאייר, טלמרקטינג, ורדיו. השיווק הדיגיטלי הינו בעל חשיבות רבה בפרסומו של העסק שלך ומאפשר חשיפה גדולה, זמינות רבה לצרכנים, אפיון נכון של קהל המטרה ודיוק ביעדי המכירות. בנוסף, השיווק הדיגיטלי מתאפיין בעלויות נמוכות, ניהול לקוחות חכם, כלים לשיפור התוצאות, מיקוד בניתוח נתונים, עריכת סטטיסטיקות מדויקות ויתרונות רבים ומוכחים נוספים. כל זאת, להרחבת מעגל הלקוחות, קידום המכירות או השירות והגדלת הרווחיות.

הערוצים האפקטיביים של שיווק דיגיטלי

קיימים מספר ערוצי שיווק דיגיטלי אפקטיביים, למשל שיווק באמצעות אתרי אינטרנט, קידום במנועי חיפוש – קידום ממומן ואורגני ושיווק ברשתות החברתיות כגון, פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, יו טיוב, וכו’. כמו כן, שיווק דיגיטלי מתבסס על בלוגים, טפסים אלקטרונים, קישורים ודואר אלקטרוני. שיווק דיגיטלי כולל גם הצגת  מאמרים, כתבות או פרסומים אשר הופיעו בעיתונות המסורתית והערוכים בפורמט דיגיטלי. תחום חשוב נוסף של השיווק הדיגיטלי הינו יצירת תכנים ברשת האינטרנט, הקשורים לפעילות העסקית. ניתן לפרסם תכנים אלו באתר העסקי שלך ובאתרים נוספים ברחבי רשת האינטרנט, עם קישור לדף הנחיתה המתאים. באמצעות שימוש מקצועי ונכון בערוצי שיווק אלו ניתן לקדם את העסק ולהביא לשגשוגו.

שיווק דיגיטלי באמצעות אתר

בעולם השיווק הדיגיטלי, אתר מהווה נכס ואמצעי רב עוצמה לשיווק העסק שלך, לחשיפתו ולהצלחתו. האתר הינו הזירה השיווקית הפרטית שלך ובשליטתך הבלעדית. בזה ייחודו ובזה כוחו. שיווק דיגיטלי באמצעותו מאפשר את ביצוע הפעולות הנדרשות לתפעול מיטבי של העסק, החל מהצגתו הראשונית  של המוצר או השירות וכלה בשלב המכירות. בשיווק דיגיטלי באמצעות אתר, ניתן לאפיין במדויק את הכלים בהם תחליט לעשות שימוש על מנת להגשים את המטרות השיווקיות לטובת העסק שלך. בנוסף, באתר תוכל להגדיר עמודים מקושרים ולהפנות אליהם את הגולשים מקמפיינים פרסומיים רלוונטיים. כל זאת, בעשיית שימוש באמצעים יעילים ביותר, הן ויזואליים והן טקסטואליים, אשר כוללים תוכנות מתקדמות לביצוע המכירות והקניות או השירות וכלים מדויקים לניתוח ביצועים אלה ולניהול קשרי הלקוחות.

שווק דיגיטלי במנועי החיפוש

עסק שאינו מופיע בתוצאות החיפוש, אינו קיים – זו אמרה ידועה בקרב הגולשים ברשת האינטרנט. ואכן, מטרתו של הקידום הממומן והאורגני ליצור נוכחות משמעותית במנוע החיפוש ברשת, לצורך שיווק דיגיטלי מוצלח. קידום ממומן, SEM, הוא למעשה פרסום במנועי חיפוש המעביר מסרים פרסומיים- שיווקיים באופן ישיר ויעיל, על מנת לעודד את הגדלת הפניות והלידים. כיום גם לעסק גדול וגם לעסק קטן האפשרות לפרסם בקידום ממומן בגוגל בתקציב שפוי, בהתאם לאפשרויותיו  הכלכליות. הקידום האורגני יוצר נוכחות באינטרנט על ידי קישורים, שימוש מושכל במילות מפתח, כתיבת תוכן טובה, תשתית אתר ותוכן המקודדים בצורה אופטימלית- SEO ופעולות נוספות המצריכות ידע, ניסיון ומקצועיות.

מדיה החברתית כאמצעי שיווק דיגיטלי

חלק ניכר מקהל היעד הצרכני ברשת האינטרנט מרוכז ברשתות החברתיות. לכן, שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות מהווה פוטנציאל חשוב לקידום העסק שלך, לחשיפתו המרבית, להרחבת מעגל הלקוחות והגדלת היקף המכירות או השירות. שיווק דיגיטלי במדיה החברתית מצריך שילוב של ניסיון ומקצועיות ייחודיים למטרה זו. לדוגמא, יצירת תכנים מעניינים ומקוריים לגולשים ושימוש בכלים שיווקיים מתקדמים הקיימים ברשתות החברתיות. כל זאת, על ידי הפצת מסרים שיווקיים נכונים ומוכרים והתאמת הצרכים הספציפיים של העסק לערוצי מדיה חברתית פופולריים, כגון טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, לינקדאין ועוד. כך ניתן לשווק את העסק שלך בערוצי המדיה החברתית המגוונים, באופן המוצלח ביותר.

דילוג לתוכן