לא חשוב את מי תשאלו, כולם יענו לכם את אותה התשובה:
לווידאו ברשתות החברתיות יש כוח שיווקי עצום.
עם זאת, חשוב לדעת שהמאפיינים הייחודיים של כל ערוץ שיווקי בעולם הסושיאל מכתיבים את אופי התכנים שלו ולכן זו תהיה טעות שיווקית להשתמש באותו סרטון בכל סוגי הפלטפורמות הקיימות (כלומר להשתמש בסרטון זהה ליוטיוב, אינסטגרם, טיק טוק כן הלאה)
אז, איך יוצרים תכנים מותאמים לכל ערוץ שיווקי?
צוות Queen Media ריכז עבורכם כמה טיפים חשובים.
זכרו: וידאו לסושיאל הוא וידאו למובייל
מנתונים שנאספו נמצא, שרוב האנשים גולשים היום ברשתות החברתיות דרך המכשירים הניידים שלהם ונחשפים תוך כדי הגלישה לגירויים רבים המתחלפים במהירות.
אם רוצים למשוך את תשומת לבם יש צורך ליצור סרטון קצר ומדויק שיעביר את המסרים בצורה ברורה, אחרת הוא ילך לאיבוד בין כל הסרטונים האחרים.
אז, איך מושכים את תשומת הלב של הגולשים?
איך יוצרים סרטונים שניתן להנות מהם ללא סאונד?
הנה כמה טיפים חשובים:
– לשים יותר משקל על כותרות וכתוביות ופחות על דיאלוג וקריינות.
– לספר סיפור פשוט שניתן להבינו מתמונות ודימויים בלבד.
– לא לוותר לגמרי על הסאונד, אלא להשתמש בו כדי להעשיר את הוידאו למי שיחליט לצפות בו עם קול.
בדוגמא הבאה של רשת שופרסל, תוכלו לראות סרטון הדגמה למאפה לקראת חג השבועות המאפשר לכם להבין הכל גם ללא סאונד:
יצירת וידאו לסושיאל- דיוק ותמציתיות הם שם המשחק
לכל עסק המשווק מוצר או שירות כלשהו יש הרבה מה לומר על המוצר שלו וקיים רצון להכניס את כל המידע לסרטון אחד.
אך, גם אם יש לעיתים סרטון ארוך יותר של עד שתי דקות, חשוב לתמצת את המסר העיקרי ולדייק אותו.
המטרה ביצירת וידאו לרשתות החברתיות היא לפתות את הצופה להגיע לאתר העסק או ליצור אתו קשר כדי לקבל מידע מפורט יותר.
לכן, גולת הכותרת היא להיות תמציתיים, ממוקדים ומדויקים.
ספקו לצופה עניין ואקשן
כדי להשפיע על הצופים בסרטון ליצור קשר ולבצע שיתופים אל תוותרו על יצירת סיפור מעניין ומסקרן.
מה הם העקרונות הבסיסיים של בניית "סיפור טוב"?
– יצירת מתח מהרגע הראשון שילווה את הגולש מתחילת הסרטון ועד סופו.
– לשמור על העקרונות הבסיסיים של כתיבת סיפור, כלומר: נתינת מידע ראשוני בסיסי (אקספוזיציה), הסתבכות העלילה ויצירת קונפליקט, נקודת השיא, פתרון הבעיה/קונפליקט וסיום.
חלק מאלמנטים אלו יכולים להופיע ברמז בלבד, כשהצופה נדרש להשלים את בעצמו את החסר.
– יצירת סיום ברור – רצוי סיום מעורר רגש.
אז אולי כדאי ליצור סדרה של סרטוני וידיאו?
עכשיו שאנחנו מבינים את הפן היצירתי של יצירת סרטוני וידאו לסושיאל נקדיש גם כמה מילים לצד ההפקתי.
מניסיוננו בחברת Queen Media , הן מבחינת עלויות ההפקה והן מבחינת הערך של התוצרים, אנו ממליצים להפיק סרטונים שיווקיים לרשתות החברתיות בסדרות של שלושה, ארבעה, שישה סרטוני ויותר. סדרות אלו אמורות לחלוק רעיון משותף וכל סרטון בסדרה יסקור צדדים ויתרונות שונים של המוצר או השירות.
כך למשל, סדרת הסרטונים שיצרה ביוטק, חברה המתמחה בהסרת שיער בלייזר, מדרבנת אנשים ונשים לעבור טיפול הסרת שיער לייזר קר לקראת הקיץ, במינימום כאבים:
חברת Queen Media – הופכת את העסק שלך לנכס דיגיטלי
חברת Queen Media היא חברה מובילה לשיווק בזירת הניו מדיה המציעה מגוון שירותים מתקדמים לשיווק העסק בעולמות המדיה השונים.
אם אתם רוצים להצליח לבלוט בין המדיות החברתיות השונות ובין כל סרטוני הוידאו הרבים המציפים את הפיד כל דקה וכל יום, פנו אלינו כדי לקבל כלים לפתרונות שיווק מתקדמים בהתאמה אישית לאופי המוצר, לקהל היעד שלכם וכמובן לתקציב שאתם מוכנים להשקיע בפרסום.
אנו יכולים לסייע לכם להפוך את העסק שלכם לנכס דיגיטלי ריווחי ומצליח.
אתר מונגש
אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.
סייגי נגישות
למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר
רכיב נגישות
באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.